Isnin, 3 Mac 2008

Sahabat..

sahabat..
kadangku rasakan setiap langkah dalam hidup
kau penyelamat dalam semua bicara..
kadang kala kau juga memberi kesan
dalam setiap penilaian sesuatu dalam setiap titik hidupku..
dalam kegusaran dalam kedukaan
tangis senduku ketika ku rasakan celaru..
kau juga yang masih disisi
memberi setiap memori indah
yang tak pernah terfikir
kan menjadi sebuah kehidupan yang paling bahagia..

sahabat..
setiap pandangan yang pada satu-satu masa menyinggung benakku ..
adakalanya adalah sesuatu bibit kekuatan
yang aku sendiri tidak pasti waktu bila aku mahu menerimanya ..
cinta wujud dalam setiap ruang dalam hubungan kita..
kadang ku tak mampu menerima kesakitan
keperitan yang terlalu sukar untuk aku hadapi..
namun kau juga pelindung dalam keadaan cinta
yang aku sendiri merasakan itulah punca segala yang berlaku

sahabat..
waktu hibaku mula tiba..
tanpa aku duga kau juga yang sentiasa
melihat dan merasai segala yang aku rasai...
walau saat gembira aku melupakan kau ..
masih juga kau berada disetiap landasan
agar aku tidak terpesong dek kerana tergelincir dari jalannya..
walau seburuk mana kelakuan..
sejijik mana kau berikan..
walau sesukar mana pun kau beriku kelukaan..
aku sentiasa memaafkan kau..
kerana terlalu besar pengorbanan
yang kau korbankan
untuk memberikan ku sedetik kebahagiaan..
walaupun satu-satu masa kesakitan menyinggah
dalam hubungan antara aku dan kau..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

do not ask me where i found this blog because i'm a true surfer. u know who am i. nothing to say but this "SAHABAT" is that damn good. keep on rocking gurl.