Selasa, 18 Mac 2008

hanya coretan..

disini dari ruang monitor bercahaya, aku rasa kepala aku sakit. Cahaya yang buat mata aku jadi rabun. Blog yang aku layari mengasyikkan , sampai aku terlupa waktu dah hampir petang.
Guruh dah menjerit memaki hamun dengan sambaran petir berkilau. terkejut aku.. waaa sibuk la lan neh.. kacau aku tengah mengelamun. Dengan kerja hari ni yang tak da makna untuk aku perlu datang ke pejabat, buat aku bosan setiap kali duduk dikerusi biru yang menyakitkan pinggang aku. Lan suruh aku layari youtube incubus "Here in my room" gila lagu ni aku suka.. sentimental. kenapa aku sekarang ni asyik minat lagu yang " slow motion " dah tak de keje lain aku asyik nak layan perasaan saja. Haha .. hari ni aku rasa bebas. walau ada rasa sakit tapi aku ubati dengan menghisap kepulan asap dari pembakaran nikotin agar aku lega. Satu lagi buat perangai bunuh diri, gila la lely. Macam mana la muka kau nak cantik? bibir kau dah menjurus ke arah "ghotic" haha gila kan? patut la semua lari, kau memang tak reti jaga kecantikan.. dah jangan nak bercakap sorang-sorang. macam orang tak siuman..

bila aku dengar lagu Incubus tu mesti aku ingat lagu Radiohead "nice dream" memang hari-hari aku dengar kat blog angah. Aku tak dapat yang "original" daripada toya dia dah janji nak bagi aku, tapi sampai sekarang tak bagi. aku selalu masuk blog angah sebab aku nak tengok susuk tubuh yang kurus rambut ikal ala-ala laila's lounge comel( nak jugak hek hek). mata berkaca, memang citarasa aku , sambil mendengar lagu "nice dream" humm... aku rindukan susuk tubuh itu.. rasa ingin ku peluk.. jika bayang dapat aku rasa alangkah baik nye.. hak hak .. lawak hari ni lely gila...~

4 ulasan:

fazleena berkata...

darling..kamu ok ke tak ni?? :) mana cik abg kamu pergi..dah lama tak jumpa dia ke?? hehe

p/s : meh kita bernice' dream bersama..

Pegang Cahaya berkata...

cik abang dah hilang..
tatau mana dia pergi..
jasad dia ada..
tapi diri dia dah hilang..
rindu dia sangat..=(

fazleena berkata...

Sumtimes kita perlukan masa utk diri kita sendiri..

"Lets have spaces in togetherness"
Pesan Gibran buat kita semua.

p/s : kamukan selalu jadi bayang-bayang dia..ikut ke mana dia pergi..dia tak pernah hilang..dia selalu ada..selalu ada..

**cheer up.. :)

Pegang Cahaya berkata...

thanx darling..~ =)